ساک دستی کتان cot-73خاص

پشتیبانی واتساپ
  • پارچه متقال می باشد.
  • ابعاد 30 در 40 با دسته بندی بدون کاست می باشد
  • قابلیت چاپ سیلک  (راهنمای چاپ ساک دستی کاغذی)
  • هزینه چاپ بصورت جداگانه دریافت می گردد.
  • حداقل سفارش 100 عدد می باشد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
آخرین بروزرسانی : 14 بهمن 1402
38,000 تومان
  • نیاز به چاپ لوگو

    برای خدمات چاپ لوگو روی محصول این گزینه را انتخاب نمائید، هزینه چاپ بعد از بررسی لوگو شما اعلام میگردد.

    آپلود فایل لوگو

    در صورتی که لوگو را دارید ارسال نمایید.

    • (ماکزیمم اندازه فایل 2 مگابایت )
آماده ارسال

نقد و بررسی اجمالی

قیمت ساک دستی کتان cot-73 تبلیغاتی

ساک دستی کتان cot-73 را باید یکی از مهم ترین و پر کاربردترین محصولات تبلیغاتی نامبرد. ساک دستی کتان در بسیاری از موارد به عنوان یک بگ تبلیغاتی کاربردی توانسته جایگاه خاصی در عرصه تبلیغ و ترویج برند سازی نماید.

ساک دستی کتان، یک کیسه یا کیف دستی است که از جنس کتان ساخته شده است. کتان یک نوع الیاف طبیعی است که تولید می‌شود و به دلیل خصوصیات خود، مانند مقاومت در برابر سایش و دوام، برای تهیه انواع مختلف محصولات نساجی از جمله پارچه‌ها، کیسه‌ها و ساک دستی کتان استفاده می‌شود.

ساک دستی کتان معمولاً به عنوان یک وسیله مد روز و استایلی برای حمل و نقل کالاها یا وسایل شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ساک دستی معمولاً سبک و قابل حمل هستند و می‌توانند برای خریدهای روزانه، سفرها یا استفاده‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که کتان از جنس الیاف طبیعی است، ساک‌ کتان دارای جذابیت طبیعی و قابلیت بازیافت بیشتری هستند.

در مقام مقایسه ساک دستی های متقال نسبت به برادر بزرگتر خود که کتان ها هستند، مقاوم تر می باشند این امر به دلیل ترکیب موادی مانند پلی استر یا فلامنت با پنبه است که در مراحل تولید و بافت پارچه صورت می گیرد. این کار باعث بالاتر رفتن مقاوت و عمر پارچه ها می شود.

گروه هدایای تبلیغاتی گیفتو از هر دو نوع پارچه (متقال درجه یک، با خلوص ۷۰ درصد پنبه) و کتان (متقال ممتاز با خلوص ۱۰۰ درصد پنبه) تولید کارخانجات داخلی برای تولید ساک دستی های تبلیغاتی بهره می بریم.

همانند ساک دستی های تولید شده از کتان، ساک دستی های تولید شده از متقال هم توانایی حمل انواع ملزومات مورد نیاز کاربران را دارند و حتی میتوان از آنها برای حمل کتاب های قطور نیز استفاده کرد.

ساک دستی متقال

 

خرید ساک دستی کتان

ساک دستی کتان تبلیغاتی، یک ابزار مؤثر برای انتقال پیام‌های تبلیغاتی و ترویج به مخاطبان است. این ساک‌ دستی اغلب به عنوان هدایای تبلیغاتی در رویدادها، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و تبلیغات فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند. در اینجا چند نکته برای ایجاد ساک دستی کتان تبلیغاتی موثر را بررسی می‌کنیم:

1. **چاپ لوگو و نام برند**: ساک‌ کتان تبلیغاتی می‌توانند دارای لوگو، نام و شعار برند شما باشند. این کمک می‌کند تا مخاطبان به‌سرعت با برند شما آشنا شوند.

2. **رنگ‌ و طراحی**: طراحی ساک باید جذاب و زیبا باشد. استفاده از رنگ‌ها و الگوهایی که با هویت برند شما هماهنگی دارند، می‌تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

3. **پیام تبلیغاتی**: در ساک کتان تبلیغاتی ، می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی کوتاه و مفیدی درباره محصولات یا خدمات خود قرار دهید. این پیام‌ها باید مخاطبان را ترغیب به کنجکاوی و اطلاعات بیشتر کنند.

4. **کیفیت ساخت**: از اهمیت بالایی برخوردار است که ساک‌ کتان تلبلیغاتی با کیفیت و مقاوم باشند. این به معنای طراحی مناسب، دوام در برابر سایش و استفاده طولانی مدت است.

5. **پخش در رویدادها**: شما می‌توانید این ساک‌ها را به عنوان هدیه در رویدادهای مختلف توزیع کنید. این رویدادها می‌توانند شامل نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها و دیگر مناسبت‌های مشابه باشند.

6. **قابلیت بازیافت**: امروزه، مسائل محیط زیست بسیار مهم شده‌اند. سعی کنید ساک‌ کتان تبلیغاتی خود را از مواد بازیافتی تهیه کنید تا به اهداف محیط‌زیستی هم بپیوندید.

7. **ارزش افزوده**: بهتر است در کنار ساک‌ کتان تبلیغاتی، از سایر هدایای تبلیغاتی نیز استفاده کنین، کوپن‌های خرید یا محتوای انحصاری برای مخاطبان در نظر بگیرید. این امور می‌توانند ارزش افزوده‌ای برای دریافت کیفیت ساک ایجاد کنند.

ساک‌های دستی کتان تبلیغاتی، نه تنها یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند هستند بلکه نیز به عنوان یک جزء از استراتژی بازاریابی شما می‌توانند به تعامل با مشتریان کمک کنند و به افزایش شناخت برندتان بپردازند.

چاپ ساک کتان تبلیغاتی و کادوئی

چاپ ساک دستی کتان، یکی از روش‌های موثر برای افزایش شناخت برند و تبلیغ محصولات یا خدمات شما است. در ادامه، مراحل اصلی برای چاپ ساک دستی کتان را برای تبلیغات یا استفاده‌های تجاری دیگر شرح می‌دهم:

1. **انتخاب نوع ساک کتان**: ابتدا باید نوع ساک کتان را انتخاب کنید. این شامل اندازه، شکل، طراحی و جزئیات دیگری مانند دسته‌ها یا زیپ می‌شود.

2. **طراحی گرافیکی**: طراحی گرافیکی بر روی ساک کتان یکی از مهمترین بخش‌هاست. شما می‌توانید لوگو، نام برند، شعار، تصاویر محصولات یا هر پیام تبلیغاتی دیگری را در نظر بگیرید. اگر دسترسی به طراح حرفه‌ای ندارید، می‌توانید از خدمات طراحی گرافیکی آنلاین استفاده کنید.

3. **انتخاب روش چاپ**: برای چاپ روی ساک کتان، می‌توانید از روش‌های مختلف مانند سیلک‌ اسکرین، چاپ دیجیتال، چاپ حرارتی و… استفاده کنید. هر کدام از این روش‌ها ویژگی‌ها و محدودیت‌های خود را دارند.

4. **انتخاب رنگ‌ها**: رنگ‌هایی که برای چاپ انتخاب می‌کنید باید با هویت برندتان هماهنگ باشند و جذابیت زیادی داشته باشند.

5. **تهیه نمونه**: پیش از چاپ ساک کتان ، بهتر است یک نمونه گیری تهیه کنید و آن را بررسی کنید تا از کیفیت چاپ، رنگ‌ها و طراحی اطمینان حاصل کنید.

6. **انجام چاپ**: پس از تایید نمونه، می‌توانید به مرحله چاپ نهایی بپردازید. در این مرحله، تعداد مورد نیاز از ساک‌ کتان با طرح انتخابی چاپ می‌شوند.

7. **تحویل و توزیع**: پس از چاپ، ساک‌ دستی کتان را دریافت کرده و آن‌ها را می‌توانید در رویدادها، نمایشگاه‌ها، به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان یا در استراتژی‌های تبلیغاتی دیگر توزیع کنید.

مهمترین نکته این است که طراحی و چاپ ساک دستی کتان به طور حرفه‌ای و با کیفیت انجام شود تا تأثیر مطلوبی بر روی مخاطبان و مشتریان شما داشته باشد.

ساک دستی کتان می‌تواند با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوعی ارائه شود تا به سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد. این محصولات می‌توانند به عنوان یک جزء از استایل شخصی یا ابزاری برای حمل و نقل موارد مختلف در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گیرند.

ساک-دستی-کتان

چرا استفاده از ساک دستی و ساک تبلیغاتی لازم است ؟

با توجه به نوع فعالیت خود به احتمال خیلی زیاد جهت بسته بندی یا حمل محصولات یا ارائه کاتالوگ یا اسناد به جهت حمل نیاز به یک بسته بندی یا ساک دستی اختصاصی خواهید داشت. ساک دستی شما می تواند از نوع ساک دستی کاغذی یا ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی پلاستیکی باشد.

تولید ساک دستی پارچه ای

استفاده از ساک دستی کتان اختصاصی بجای طرح های عمومی

اگر برای پرستیژ سازمان یا موسسه یا خدمات خود ارزش قائل باشید و توجه به نکات برندینگ کنید حتما  قبل از استفاده از طرح های عمومی ساک دستی که در بازار خرید و فروش می شوند تمایل دارید که از طرح اختصاصی سازمان خود استفاده نمائید. شما می توانید با توجه به نوع جنس ساک دستی خود از مدل های مختلف چاپ بهره ببرید.

چاپ تمام رنگی روی ساک دستی کاغذی به صورت عکس امکان پذیر می باشد. چاپ روی ساک دستی پارچه ای به صورت سیلک و فلکسو تک رنگ یا ۴ رنگ تفکیکی امکان پذیر می باشد. چاپ بر روی ساک دستی پلاستیکی به صورت تصویر تمام رنگی امکان پذیر می باشد.

تولید ساک دستی پارچه ای

تحمل وزن در ساک دستی کتان

اما ساک دستی کتان با توجه به سایز ۶ الی ۱۰ کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت.

حداقل تعداد سفارش در ساک دستی کتان

در تولید ساک دستی کتان حداقل تیراژ 100 عدد نیز امکان سفارش می باشد.

تولید ساک دستی پارچه ای

زمان تولید ساک دستی کتان

تحویل سفارشات تولیدی ساک دستی کتان 7 الی ۱۲ روز کاری می باشد.

سایز بندی ساک دستی کتان

ساک دستی متقال cot-73

 

ساک دستی متقال یک نوع پارچه نخی است. این نوع پارچه از خانوادهٔ کرباس است اما از کرباس لطیف تر است.پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و استحکام برای تولید ساک دستی متقال cot-73 یا ساک تبلیغاتی بسیار مناسب است.متقال سبک، مقاوم و محکم است و پارچهٔ خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می‌شود. نرم است و به راحتی اتو می‌شود.

ساک دستی متقال cot-73

ساک دستی متقال یکی از پارچه های پر کاربرد در منازل و همچنین در صنعت می باشد.  پارچه متقال به رنگ سفید در بازار موجود می باشد و در استحکام این پارچه ها درجه بندی های وجود دارد ، برای مثال پارچه متقال استفاده شده برای چادر از ضخامت بیشتری به نسبت چادر متقالی است که در کفش به کار برده شده است .

این پارچه ها با استحکام خوب و قیمت پایینی که دارند مورد توجه در بسیاری از مصارف صنعتی قرار گرفته است . مورد کاربرد دیگر این پارچه ها با ضخامت کمتر  برای تشک ها استفاده می شود.

ساک دستی متقال cot-73چاپ-(-ساک-دستی-)-+قیمت-(-ساک-دستی-)-+-NESTLE-+-هدیه-تبلیغاتی-گیفتو

برچسب:
نظرات کاربران
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها2

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
    پرسش و پاسخ

    هیچ پرسشی یافت نشد

      برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید